=>Πολλά από τα περιεχόμενα αυτού του blog μεταφράζονται στα ισπανικά και αγγλικά , για τους λατινοαμερικάνους και διεθνείς νετ-φίλους μου....
=>Mucho de este blog viene traduzcido en espanol e ingles para mis amigos latinoamericanos e internacionales...
=>A lot of this blog is translated in spanish and english for my latin-american and around-the-world internet-friends...

Δευτέρα 28 Ιουλίου 2008

Τα προβλήματα με τα pc δεν τελειώνουν ποτέ...

Δεν ξέρω αν έφταιγε ο χθεσινός κεραυνός που έπεσε και έκλεισε ξαφνικά το pc (γιατί μετά άνοιξε πάλι κανονικά) , αλλά χθές εκεί στα καλά καθούμενα που βάζω το usb για να μεταφέρω κάτι αρχεία ξαφνικά η οθόνη τα παίζει και αρχίζει να δείχνει κάτι κουλά.....Πάω να κάνω επανεκίνηση τίποτα. Το κλείνω από τον διακόπτη και πάω να το ξανανοίξω...τίποτα! Το επαναλαμβάνω πολλές φορές αλλα μάταια....Ανοίγουν τα φωτάκια και οι ανεμιστήρες αλλά δεν ακούγεται εκείνο τα χαρακτηριστικό και ηδονικό -τόσο ήθελα να το ακούσω εκείνες τις ώρες- ΤΣΙΚ-ΜΠΙΜΠ όπως θέλετε πείτε το...
Ψάχνω κλασικά στο νετ ( με το λάπτοπ που είναι σωτήριο σε ανάλογες στιγμές) για ανθρώπους με το ίδιο πρόβλημα...(Λαμπάδα πρέπει να ανάψω σ'αυτο το Insomnia.gr και το pcmagazine)

Βγάζω το καλώδιο του τροφοδοτικού από το ρεύμα (όπως διάβασα απο κάποιον) και το ξαναβάζω μετά απο κανα 15λεπτο...Το ηδονικό μπιμπ ακούγεται , το pc ανοίγει και μου λέει οτι OC failed και πριν προλάβω να αντιδράσω πατώντας το F1 ,ξαναβγαίνουν τα κουλά στην οθόνη, και τίποτα..το pc δεν ανοίγει ξανά..το μπιμπ δεν ακούγεται....
Διαβάζω στο insomnia να αποσυναρμολογίσω μνήμες , επεξεργαστές , κάρτες γραφικών και τα ρέστα και να τα ξαναβάλω , για να δ'ω τι προκαλεί το πρόβλημα....
Είναι ήδη 6 το πρωι και πέφτω να κοιμηθώ

Το...μεσημέρι που ξυπνάω , η παραπάνω διαδικασία μου φαίνεται λίγο πολύπλοκη (αν και έχω αρκετές φορές ανοίξει το pc και έχω βάλει η βγάλει πράγματα απο μέσα) !
Αποφασίζω να το στείλω στον τεχνικό...αλλά τελευταία στιγμή κάτι μέσα μου μου φωνάζει : "Μην είσαι χαζή....δε θα τρέχεις να δίνεις 30 και 50 euro για κάτι που μπορεί να είναι γελοίο και ενδεχομένως να μπορείς να φτιάξεις μόνη σου" !

Το-εκάστοτε- PC μου εδώ και 7 χρόνια δεν βγαίνει από το σπίτι....Οτιδήποτε προκύπτει πλέον το λύνω μόνη μου...ή αν δε ξέρω....γι'αυτό υπάρχει ο Νικηφόρος. Ο οποίος βοήθησε αποφασιστικά εκ του τηλεφώνου αυτή τη φορα!
Πήγα να αποσυναρμολογίσω πρώτα την μνήμη και στάθηκα τυχερή...Με το που την ξαναέβαλα το pc άνοιξε και το ηδονικό μπιμπ ακούστηκε....


Έτσι το ίδιο κιόλας απόγευμα το λατρεμένο desctop ήταν έτοιμο ! (γιατί άμα το δώσεις έξω..όλο απο βδομάδα σου λένε...)
"Οσο σκέφτομαι οτι θα είχα δώσει λεφτά γιαυτό το πράγμα και οτι υπάρχουν άνθρωποι που ναι , δίνουν ,...τρελαίνομαι !

Δεν είμαι καμια ειδική στα pc , όταν είχα προτωπάρει είχα φωνάξει άπειρες φορές τεχνικούς....που να ήξερα τότε...
ΜΑΘΕΤΕ ΤA PC ΣΑΣ , ΑΦΙΕΡΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟ ,ΨΑΞΤΕ ΓΙΑ ΛΥΣΕΙΣ ON-LINE
ΜΗ ΠΕΤΑΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ ΕΝΩ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: